martes, 25 de diciembre de 2012

Merry Christmas 2012. // Feliz navidad 2012.

Merry Christmas to all my followers! A day like today, it's just Christmas is magical, but to me it seems more magical to congratulate you, people I know, people I do not know much, or people that read every day without knowing anything about me, I long ago happier than any gift I could bring father Christmas yesterday (who has behaved great with me). I spent the night surrounded by people I love most, dining, dancing, singing and having a great time, I hope you at least pasarais half as well as I did, because it's a lot. Here some pictures from yesterday, and I hope to see many comments.

¡¡Feliz navidad a todos mis seguidores!! Un día como hoy, es solo navidad, es algo mágico, pero a mí me parece más mágico poder felicitaros a todos vosotros, gente que conozco, que no conozco tanto, o simplemente que me lee diariamente sin saber nada de mí, me hace mucho más feliz que cualquier regalo que me pudo traer ayer papa Noel (quien se ha portado genial conmigo). Yo pasé la noche rodeada de la gente que más quiero, cenando, bailando, cantando y pasándolo en grande, espero que vosotros lo pasarais como mínimo la mitad de bien que yo lo hice, porque ya es mucho. Os dejo algunas fotos de ayer, y espero ver muchos comentarios.

As we are too many people, we have a poster for each: this is mine.

 Part of my family...




Sweater from C&A.
Watch from Fossil.
Skirt from Bershka.
Boots from Xti.

Hope you like it!!
¡¡Espero que os guste!!

MERRY CHRISTMAS.

FELIZ NAVIDAD. 

 

1 comentario:

  1. Merry Christmas!
    I hope you have a great time :)

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    ResponderEliminar